En aquesta darrera conversa en el marc del projecte ICEberg UdG, Cristóbal Cobo i José Antonio Donaire parlen sobre quins han de ser els eixos que defineixin el nou model d’univesitat.

Com diu Cristóbal Cobo “el desafiament que tenim és repensar els maneres de producció del coneixement”. “Avui en dia -diu- es valoren molt els docents que també estan en l’acció, docents que poden dialogar entre les grans idees i el seu contrast a l’hora de posar-les en acció”.

“La universitat ha d’explorar nous llenguatges, nous canals, sense que això impliqui perdre la profunditat en l’anàlisi”.

I quin és el millor model per fer-ho? “No existeix -diu Cristóbal Cobo-. Cal inventar-lo, cal experimentar i ens hem d’equivocar, però l’immobilisme que veiem en moltes universitats, per por d’equivocar-se, a ser criticats, em sembla que tampoc ajuda”.

Amb aquesta conversa es tanca el cicle de converses que Cristóbal Cobo ha mantingut amb José Antonio Donaire, en el marc del projecte ICEberg UdG promogut des de l’ICE J. Pallach.

Podeu seguir les anteriors converses aquí: