Activitat adreçada al PDI de la UdG i inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador

A càrrec de: Leslie Mahe Collazo Expósito, experta en Educació per a la Sostenibilitat i professora de la UdG a la Facultat d’Educació i Psicologia.

Presentació

L’aprovació per part de l’Assemblea General de les Nacions Unides de l’Agenda 2030 i els ODS al setembre de 2015 canvien el paradigma del treball que hem de desenvolupar en el futur. És necessària la participació dels estats, la ciutadania i les organitzacions per tal d’avançar cap a la Sostenibilitat.

Les universitats no podem estar al marge d’aquests canvis i hem d’impulsar el major coneixement de l’Agenda i els ODS per part de la comunitat universitària.

Objectius

• Millorar la percepció dels ODS com a ruta per posar en pràctica els principis de l’Educació per a la Sostenibilitat en la docència de la Educació Superior.
  • Dotar al PDI amb les eines i instruments necessaris per poder incorporar els ODS a la seva docència i contribuir a avançar cap al paradigma de la Sostenibilitat.
  • Orientar la millora de la formació competencial en Sostenibilitat. Redissenyar un tema o part d’una assignatura impartida pel professorat assistent.

Calendari i horari: Del 4 de desembre de 2018 al 14 de gener de 2019

• Sessions presencials: 4, 11 i 18 de desembre de 2019
  • Treball no presencial: del 19 de desembre al 14 de gener de 2019 (feedback per part de la ponent fins el 31 de gener de 2019)

Lloc: Parc Científic i Tecnològic. Edifici Jaume Casademont (porta B). 1ª planta: Aula de Formació 6