La finalitat del Premi d’Innovació Docent ICEberg UdG, que hem convocat des de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach, és fomentar la innovació docent a la Universitat de Girona i premiar les millors iniciatives dutes a terme en el context d’un o varis dels seus estudis.

Amb aquest premi es pretén impulsar el reconeixement als docents implicats en projectes d’innovació docent i millora dels estudis de la nostra universitat. També, contribuir a l’impuls i la consolidació d’una docència centrada en l’estudiant, en la qual es fomenti la seva implicació i participació activa en el seu procés d’aprenentatge.

El termini per presentar-hi sol·licituds va finalitzar el 30 de setembre. En aquests moments, els sis projectes presentats s’estan valorant per part del jurat.

L’adjudicació del premi es farà pública a la seu electrònica de la UdG abans del 21 de desembre de 2018. I el lliurament tindrà lloc en una sessió oberta que se celebrarà durant el curs 2018-19.