“El gran desafiament que tenim actualment a la universitat és tenir una universitat amb portes més amples, ponts més llargs i finestres més transparents”

En aquesta segona conversa entre Cristóbal Cobo, director de la Fundación CEIBAL i J. Antonio Donaire, Vicerector de Comunicació i Relacions Exteriors de la Universitat de Girona, es desgranen alguns dels grans desafiaments que haurà d’enfrontar la nostra universitat en un futur molt proper.

Què hauria d’aprendre a la universitat l’anomenada generació “Z”, que ja està començant a accedir-hi? Amb les noves regles de joc que es dibuixen en el camp de la formació superior, quin paper hi ha de tenir la universitat? Hem de canviar coses? Quines?

Aquestes són algunes de les qüestions sobre les que reflexionen Cristóbal Cobo i J. Antonio Donaire en aquesta trobada.

Podeu seguir la primera conversa  aquí.