El dia 5 d’octubre membres de les Xarxes d’Innovació Docent de l’ICE UdG van mantenir una trobada amb Alfredo Corell, professor de la Facultat de Medicina de la Universidad de Valladolid, promotor del Proyecto Immunomedia  i ponent del TEDxUdG: Flowing Upstream celebrat el mateix dia.

Al llarg de la sessió Alfredo Corell va presentar els principals eixos d’actuació, activitats i abast del projecte Immunomedia.

Es va debatre sobre diferents estratègies per posar l’estudiant al centre de l’acció educativa i es va destacar la importància d’implementar metodologies actives com l’aula inversa, la conveniència d’aprofitar el talent i el potencial de cada estudiant per integrar-ho en el seu procés d’aprenentatge i les possibilitats de les noves tecnologies per motivar i engrescar els estudiants i per compartir les experiències docents i interaccionar a les xarxes.