Activitat adreçada al PDI de la UdG i inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador.

A càrrec de: Irene Bosch Colom. Biblioteca de la UdG

L’objectiu d’aquesta activitat és donar eines al professorat per afavorir la prevenció i detecció del plagi en els treballs acadèmics dels estudiants.

Programa:

• Plagi: prevenció i detecció
  • Formes de plagi
  • Bones pràctiques per evitar el plagi

URKUND

• Càrrega de documents
  • Anàlisi URKUND
  • Interpretació de l’informe de resultats

Per tal de facilitar l’assistència del màxim de persones interessades, aquesta activitat es realitzarà al tres campus: Campus Barri Vell, Campus Centre, Campus Montilivi.

Calendari, horari i lloc:

• Grup Campus Barri Vell: Dimecres 13 de febrer de 12 a 13:30h (Aula a concretar)
  • Grup Campus Centre: Dimecres 20 de febrer de 12 a 13:30h (Aula informàtica 43), Facultat de Medicina
  • Grup Campus Montilivi: Dimecres 27 de febrer de 12 a 13:30h (Aula Informàtica 2. Facultat de Ciències)

Termini de matrícula: del 7 de gener de 2019 fins al 11 de febrer de 2019

Més informació i matrícula