Activitat inclosa en el Pla Marc del Personal Docent i Investigador.

A càrrec de:  Wolfgang Stark. Universität Duisburg-Essen

Wolfgang Stark és professor-doctor de la Universität Duisburg-Essen, psicòleg expert en empoderament, transformació social i aprenentatge servei. Ha fet diversos estudis sobre creativitat, una competència que considera que és de base crítica i que ha d’estar al servei de la construcció de comunitat i del canvi social.

L’aprenentatge servei és la metodologia activa on poden confluir tots aquests components, i pot propiciar, per tant, que els estudiants esdevinguin participatius i compromesos amb el seu context social.

En aquesta sessió el professor Stark ens explicarà les iniciatives d’aprenentatge servei que ha impulsat en la seva universitat i en la seva comunitat i les estratègies i el joc que ha dissenyat per fomentar la reflexió en aquests programes.

Vegeu:

Calendari i horari: 27 de febrer a les 16 h

Lloc: Sala d’Actes de la Facultat d’Educació i Psicologia. Universitat de Girona

Organització: Xarxa d’Innovació Docent sobre APS amb la col·laboració de l’ICE Josep Pallach

Important: La conferència serà impartida en anglès

Termini de matrícula:  del 5 al 20 de febrer de 2019

Més informació i matrícula