Taller per implementar a l’aula un projecte personal d’APP

Calendari:

• Primera sessió virtual: 27 de gener de 2022 de 16 a 19h
  • Treball personal: del 13 de febrer al 19 de maig
    • 1a. fase. Planificació del projecte: de gener a març de 2022. Planificació del projecte a implementar i de les activitats que en formaran part. Realització de tutories, online o presencials, de seguiment de la planificació realitzada per part dels participants
    • 2a fase. Aplicació del projecte a l’aula: de març a maig de 2022. Aplicació a l’aula del projecte elaborat. Realització de tutories, online o presencials, de seguiment de la implementació que s’estigui duent a terme per part dels participants. Es concretarà directament amb els participants les tutories a realitzar
  • Segona sessió virtual: 19 de maig de 2022 de 16 a 19h

A càrrec de: Marianna Soler i Ortega i Maria Luisa Escoda Acero. Escola Politècnica Superior. Universitat de Girona

Programa: La metodologia de l’Aprenentatge per Projectes proposa desenvolupar un projecte basat en el món real. En aquest taller cada participant elaborarà i implementarà a l’aula un projecte propi d’APP. El programa inclou sessions presencials virtuals, un període de treball personal per planificar el projecte amb tutorització i seguiment personalitzats, i la implementació a l’aula del projecte elaborat en una de les assignatures dels participants.

Més informació i inscripcions