Editar el so amb Audacity

Tothom té clar que, si parlem de vídeos, necessitem que la qualitat de la imatge sigui tan bona com sigui possible. Però sovint oblidem un altre component que és tant o més important que la imatge: el so. Audacity és una aplicació de codi obert que ens ajudarà a millorar el so. Tant si el volem incorporar a un vídeo com si volem crear podcasts.

Webinars de finals de setembre

Si al juliol no vas tenir ocasió de participar en alguna de les sessions en línia que vam organitzar dins dels cursos d’ “Entorn UdG: què és el que has de saber?“, “Moodle a l’abast” i “Eines de docència i treball a distància“, encara pots participar a les d’aquesta darrera quinzena de setembre.

Moodle a l’abast

Aquest curs està estructurat en tres nivells de dificultat: inicial, mig i avançat, i inclou sis àmbits de contingut referits a: com organitzar l’assignatura, com explicar-la, com oferir continguts, com preparar activitats, com avaluar-les i com comunicar-nos amb l’estudiantat.
Cal que tot el professorat realitzi, com a mínim, el nivell bàsic.

Detecció de necessitats de formació del PDI de la UdG per al curs 2020-21

Us agrairem que respongueu, si encara no ho heu fet, l’Enquesta de detecció de necessitats formació del Personal Docent i Investigador de la UdG per al curs 2020-21 (temps de resposta aproximat: 4′).
Estarà oberta fins el 25 de setembre.
Conèixer la vostra opinió ens serà molt útil a l’hora de planificar el pla d’actuacions formatives per aquest curs.

Entorn UdG: què és el que has de saber?

Aquest curs inclou informació sobre diferents temes: seguretat i salut en temps de COVID-19, protecció de dades i dret a la imatge, drets d’autor: crear, reutilitzar i difondre, i sobre el llibre d’estil UdG: pautes d’ús en materials docents.
A més del material i documentació de cada tema, hi trobareu disponibles gravacions de les sessions en línia realitzades.
Consulteu les sessions en línia que es fan durant la darrera quinzena de setembre.

Eines de docència i treball a distància

Aquest curs inclou informació i material sobre les eines següents: Blackboard Collaborate, Google Meet i Microsoft Teams. També, sobre l’activitat Agenda de tutories integrada a Moodle.
A més de guies i documentació de cada eina, hi trobareu també les gravacions de dues sessions en línia realitzades sobre la plataforma Blackboard Collaborate, l’eina per fer docència amb l’estudiantat.

Webinars de setembre

Si al juliol no vas tenir ocasió de participar en alguna de les sessions en línia que vam organitzar dins dels cursos d’ “Entorn UdG: què és el que has de saber?”, “Moodle a l’abast” i “Eines de docència i treball a distància”, encara pots participar en les que hem organitzat per aquest setembre.
Consulta les sessions programades i els calendaris.

7 preguntes sobre vídeos docents

Us oferim una presentació que busca respostes a les 7 principals preguntes que ens fem en el moment d’acceptar el repte de crear un vídeo docent. També es recomanen algunes eines i aplicacions útils i es fa alguna proposta original.

Eines de docència i treball a distància >>novetats

Eines de docència i treball a distància >>novetats<<

Aquest curs inclou informació, guies i material sobre com utilitzar les eines següents: Blackboard Collaborate, Google Meet i Microsoft Teams. També sobre l’activitat Agenda de tutories integrada a Moodle.
Al setembre hem organitzat noves sessions en línia sobre l’ús de la plataforma Blackboard Collaborate. Consulteu les diferents opcions horàries.

Entorn UdG: què és el que has de saber? >>novetats

Entorn UdG: què és el que has de saber? >>novetats<<

Com sabeu, aquest curs inclou informació sobre seguretat i salut en temps de COVID-19, protecció de dades i dret a la imatge, drets d’autor: crear, reutilitzar i difondre, i Llibre d’estil UdG: pautes d’ús en materials docents.
A més del material i documentació de cada tema, ja hi ha disponibles gravacions de les sessions en línia realitzades.
Consulteu les noves sessions en línia que es faran al setembre.

Ja et pots apuntar als nous webinars de setembre

Si ara al juliol no has tingut ocasió de participar en alguna de les sessions en línia que hem organitzat dins dels cursos d’ “Entorn UdG: què és el que has de saber?”, “Moodle a l’abast” i “Eines de docència i treball a distància”, podràs participar en algunes que ja hem organitzat de cara al setembre.
Consulta les sessions programades i els calendaris.

Encara et pots apuntar a webinars d’aquest juliol

Durant aquest mes de juliol s’han organitzat diferents webinars.

Consulteu aquí la informació sobre les sessions obertes (com el webinar sobre BlackBoard Collaborate, sobre Moodle i sobre aspectes de seguretat i salut, drets d’imatge, etc.) i també sobre la previsió de noves sessions que s’obriran a partir del setembre.

Entorn UdG: què és el que has de saber?

Podeu accedir al contingut d’aquest curs anant a La Meva>Docència>Cursos

Aquest curs inclou formació sobre:
seguretat i salut en l’activitat docent en situació d’alerta sanitària COVID-19, protecció de dades i dret a la imatge, drets d’autoria i llibre d’estil UdG.
Per a cada tema s’han organitzat, durant aquest mes de juliol, webinars de realització opcional.

Eines de docència i treball a distància

Podeu accedir al contingut d’aquest curs anant a La Meva>Docència>Cursos

Hi trobareu ja una guia de Blackboard Collaborate, de Google Meet i de l’agenda de tutories. També, informació del webinar sobre Bb Collaborate del proper 16 de juliol.
Properament, s’anirà actualitzant amb més material i nous webinars.

Moodle a l’abast

A La Meva>Docència>Cursos trobareu habilitat aquest curs.

Està estructurat en tres nivells de dificultat: inicial, mig i avançat. I inclou sis àmbits de contingut referits a com organitzar l’assignatura, com explicar-la, com oferir continguts, com preparar activitats, com avaluar-les i com comunicar-nos amb l’estudiantat.