Nou espai sobre Metodologies Docents Actives a l’ICEberg

Estrenem un nou espai sobre Metodologies Docents Actives a la web de l’ICEberg.
En aquest apartat hi anirem presentant les diferents metodologies que s’estan implementant a la nostra universitat. Cada metodologia inclou una breu explicació, exemples, aplicacions pràctiques dutes a terme per professorat de la UdG, a més de referències a estudis, articles i presentacions sobre aquestes experiències.

Inaugurem la Sala de Gravació de l’ICE

El 26 de març a les 12h inaugurarem oficialment la Sala de Gravació de l’ICE. Hi esteu tots convidats.

Els que ens hi vulgueu acompanyar tindreu ocasió de conèixer els recursos i eines de què disposa la sala i provar les possibilitats que ofereix per gravar vídeos docents, informatius o divulgatius de projectes i experiències realitzades a la UdG.

Nova Sala de gravació de l’ICE

Ens plau presentar-vos la Sala de gravació de l’ICE, un nou espai que posem a disposició de la comunitat UdG. Aquest espai està destinat a tot tipus de gravacions, tant docents com de caire informatiu o divulgatiu de projectes, recerques i experiències realitzades a...

Noves Xarxes Innovació Docent curs 2018-2019

En la darrera enquesta de detecció de necessitats del PDI, es va posar de manifest l’interès perquè es constituïssin a la UdG dues noves Xarxes d’Innovació Docent sobre la metodologia de la classe inversa, d’una banda, i sobre temes de sostenibilitat i ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) en la docència, de l’altra.
Per això, des de l’ICE Josep Pallach, es va proposar a les persones que hi estiguessin interessades, d’assistir a les reunions que es van organitzar per plantejar la seva constitució.

Proposta de constitució de noves Xarxes Innovació Docent

En la darrera enquesta de detecció de necessitats del PDI, es va posar de manifest l’interès perquè es constituïssin a la UdG dues noves Xarxes d’Innovació Docent sobre la metodologia de la classe inversa, d’una banda, i sobre temes de sostenibilitat i ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), de l’altra.
Per això, des de l’ICE Josep Pallach, hem previst proposar-ne la seva constitució durant aquest curs.

ICTIO. El joc de cartes del Grup de recerca en Ecologia Aquàtica Continental

Des del GRECO (Grup de recerca en Ecologia Aquàtica Continental, Institut d’Ecologia Aquàtica, Universitat de Girona) s’ha desenvolupat ICTIO, el joc de cartes sobre els peixos continentals de Catalunya. L’objectiu d’aquest joc és fer arribar a tothom d’una manera amena i divertida el coneixement sobre la gran diversitat de peixos que habiten en els ecosistemes aquàtics continentals de Catalunya.

Nou número de la Revista RED-U: Vol. 16. número 2. 2018

La revista de Docència Universitària és una publicació científica que està dirigida a un públic interessat en la educació superior en general i a la docència universitària en particular. Entre d’altres, té com a objectiu promoure l’intercanvi d’informació i idees sobre investigacions empíriques i d’experiències i innovacions sobre la educació.

Resolució del Premi d’Innovació Docent ICEberg UdG 2018

El jurat de la primera edició del Premi d’Innovació docent ICEberg UdG, tal com consta en l’acta de la reunió mantinguda el 19 de desembre de 2018 a la seu de l’ICE, ha considerat per unanimitat que el projecte guanyador d’aquesta edició és “Nous materials per a l’elaboració dels Treballs Finals de Grau i de Màster”, presentat per Albert Ruda, Gemma Ubasart, Jordi Bonet, Ignacio González, Albert Navarro, Andreu Pulido i Roser Benavides.

Com aprenem a treballar amb els robots? Quarta conversa amb Cristóbal Cobo

En aquesta conversa Cristóbal Cobo i José Antonio Donaire parlen sobre la irrupció de la intel·ligència artificial en els nostres entorns laborals i d’aprenentatge. En la majoria de professions, hi ha tasques que són “robotitzables” i d’altres que no ho poden ser. En aquest context, el valor de la universitat rau probablement en com ensenyem i aprenem a treballar amb els robots.

Memòria d’activitats ICE 2017-2018  Àmbit universitari

Memòria d’activitats ICE 2017-2018 Àmbit universitari

Ja es pot consultar la memòria de les activitats realitzades per l’ICE durant el curs 2017-2018 en l’àmbit universitari. Hi trobareu informació sobre les activitats de formació i les actuacions d’innovació docent dutes a terme, sobre les accions realitzades per detectar les necessitats formatives i les valoracions que ens han fet arribar ponents, formadors i participants, a més de dades de participació i altres qüestions.

Com podem promoure una ciutadania digital? I l’educació del futur? Tercera conversa amb Cristóbal Cobo

En aquesta tercera conversa entre Cristóbal Cobo, director de la Fundación CEIBAL i J. Antonio Donaire, Vicerector de Comunicació i Relacions Exteriors de la UdG, es desgranen alguns dels grans desafiaments que haurà d’enfrontar la nostra universitat en un futur molt proper. Aquestes són algunes de les qüestions que s’hi aborden: com podem promoure una ciutadania digital?

Subscriu-te al nostre butlletí!

Rebràs un correu amb les darreres notícies cada mes!

Gràcies! Rebràs un correu per confirmar la teva subscripció!