Mòdul formatiu per a professorat de nova incorporació

Aquesta activitat està adreçada a professorat de nova o recent incorporació a la UdG i a doctorands que han de realitzar les seves primeres classes.

Objectius

• Oferir un suport docent  a doctorands i a professorat de recent incorporació a la UdG
  • Informar sobre les estructures, recursos i eines docents de la UdG
  • Oferir estratègies i recursos docents per impartir classes a la universitat
  • Conèixer les metodologies docents actives que s’utilitzen a la UdG

Calendari: 15, 17, 19, 22, 24 i 26 de març de 2021 de 12 a 14h

Programa  (provisional)

Primera sessió (15 de març de 12 a 14h de 2021)

• Formació continuada i actualització docent a la UdG (I )
    • A càrrec de representants de: ICE Josep Pallach, Servei de Llengües Modernes, Biblioteca i Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica.

Segona sessió (17 de març de 12 a 14h de 2021)

• Marc institucional universitari: la Universitat de Girona
    • A càrrec de: Josep M. Serra. Vicerector de Docència i Planificació Acadèmica
  • Formació continuada i actualització docent a la UdG (II )
    • A càrrec de representants de: Unitat de Compromís Social i Oficina de Salut Laboral

Tercera sessió (19 de març de 12 a 14h de 2021)

• Com fer classe a la universitat? Estratègies i recursos
    • En aquesta sessió plantejarem temes i estratègies que són d’utilitat a l’hora de posar-nos davant d’una classe. Parlarem sobre el procés d’ensenyament i aprenentatge a la universitat, els continguts i les competències, l’actitud del docent i la participació dels estudiants, etc.

Quarta sessió (22 de març de 2021)

• Metodologies actives a la UdG  (I)
    • A càrrec de membres de les Xarxes d’Innovació Docent ICE.
    • Aquesta sessió se centrarà en fer un repàs de les metodologies docents actives i de les innovacions en docència que s’estan duent a terme a la UdG per part de professorat membre de les Xarxes d’Innovació Docent, promogudes des de l’ICE Josep Pallach.

Cinquena sessió (24 de març de 2021)

• Metodologies actives a la UdG  (II)
    • A càrrec de membres de les Xarxes d’Innovació Docent ICE.

Sisena sessió (26 de març de 2021)

• Gestió de la docència a la UdG: plataforma Moodle i web La Meva
    • A càrrec de Pere Cornellà, de l’ICE Josep Pallach