Tunísia, país convidat per la Setmana de la Internacionalització d’enguany

Aquest any, la Setmana de la Internacionalització i del país convidat a la Universitat de Girona està prevista del 10 al 14 de maig 2021. Es continuarà el format digital que es va estrenar en l’edició anterior, de manera que totes les activitats es podran seguir de manera virtual en diferents modalitats.

Aquesta Setmana és una de les activitats previstes dins l’estratègia d’Internacionalització #UdGlobal per fomentar les iniciatives que en aquest sentit s’organitzen a la nostra universitat.

Aquesta edició té com a país convidat Tunísia i les activitats organitzades acostaran aquest país des de diferents aproximacions a la comunitat universitària de la UdG.

Està previst que el programa de la jornada inclogui les activitats següents:

• Les darreres novetats de la internacionalització a la UdG amb representants de l’Oficina Relacions Exteriors, el Servei de Llengües Modernes, l’Oficina de Projectes Europeus, l’Erasmus Student Network i la Unitat de Compromís Social
  • Sessió d’obertura i presentació general del país, en col·laboració amb l’Ambaixada de Tunísia
  • Diàleg sobre el paper de la UdG davant d’un món profundament divers
  • Sessió sobre el turisme i Tunísia
  • Conversa sobre viatges i viatgers amb Tunísia com a punt de trobada
  • Presentació de les relacions Catalunya – Tunísia
  • Visualització interactiva sobre Tunísia com a terres d’àmfores
  • Articles sobre Anselm Turmeda, Ramón Llull i  Ramon Perellós
  • Entrevistes a professors i estudiants que han fet mobilitats a Tunísia o que han fet estades a la UdG
  • Informació sobre les universitats tunisianes amb qui la UdG té acords
  • Propostes de cuina tunisiana