Activitats formatives per a professorat de centres adscrits de la UdG

Al llarg d’aquest mes de juliol, des de l’ICE s’han organitzat diferents activitats per al professorat de l’Escola Universitària Mediterrani, centre adscrit a la Universitat de Girona especialitzat en turisme, màrqueting i logística empresarial.

Les activitats que s’han realitzat enguany són les següents:

• Curs virtual de perspectiva de gènere a la docència. Realitzada del 28 de juny al 15 de juliol, a càrrec de Teresa Cabruja, Carme Echazarreta i Cristina Sànchez, professores de la Universitat de Girona. Encarada principalment als estudis de Turisme i d’Empresa.
  • COIL i Saber Intercultural: com ajudar millor els estudiants durant l’experiència intercultural. Realitzada el 9 de juliol, a càrrec d’Eva Haug, coordinadora d’Internacionalització i COIL i professora titular de competències interculturals a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d’Amsterdam de Ciències Aplicades.
  • Introducció a l’Aprenentatge Basat en Problemes: teoria i pràctica. Realitzada del 28 de juny al 13 de juliol, a càrrec d’Helena Benito i Carles Rostan, professors de la Facultat de CC Econòmiques i Empresarials i de la Facultat d’Educació i Psicologia i membres de la Xarxa d’Innovació Docent sobre ABP, Xavier Castells, professor de la Facultat de Medicina, i Conxi Fuentes, professora de la Facultat d’Infermeria, tots ells de la UdG.