Activitats formatives per al professorat de l’Escola Universitària Mediterrani

Al llarg d’aquest mes de juliol, des de l’ICE s’han organitzat diferents activitats per al professorat de l’Escola Universitària Mediterrani, centre adscrit a la Universitat de Girona especialitzat en turisme, màrqueting i logística empresarial.

Les activitats que s’han realitzat enguany són les següents:

• Curs virtual de perspectiva de gènere a la docència. Realitzada del 28 de juny al 15 de juliol, a càrrec de Teresa Cabruja, Carme Echazarreta i Cristina Sànchez, professores de la Universitat de Girona. Encarada principalment als estudis de Turisme i d’Empresa.
  • COIL i Saber Intercultural: com ajudar millor els estudiants durant l’experiència intercultural. Realitzada el 9 de juliol, a càrrec d’Eva Haug, coordinadora d’Internacionalització i COIL i professora titular de competències interculturals a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat d’Amsterdam de Ciències Aplicades.
  • Introducció a l’Aprenentatge Basat en Problemes: teoria i pràctica. Realitzada del 28 de juny al 13 de juliol, a càrrec d’Helena Benito i Carles Rostan, professors de la Facultat de CC Econòmiques i Empresarials i de la Facultat d’Educació i Psicologia i membres de la Xarxa d’Innovació Docent sobre ABP, Xavier Castells, professor de la Facultat de Medicina, i Conxi Fuentes, professora de la Facultat d’Infermeria, tots ells de la UdG.

Captcha loading...

Informació bàsica sobre protecció de dades:
Finalitat: registre de persones que comenten els continguts del blog de l’ICE.
Legitimació: consentiment de la persona interessada (art. 6.1.a RGPD).
Destinataris: amb el consentiment de la persona interessada es publicarà el seu comentari i el nom o sobrenom amb el qual s’ha registrat.
Drets de les persones interessades: es poden exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició al tractament i sol·licitud de la limitació del tractament adreçant-se a l’ICE.
Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades en aquest enllaç.