Eines de detecció de plagi: Ouriginal [Telepresencial] Grup 3

Activitat adreçada al PDI de la UdG i inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador.

Ouriginal (fruit de la fusió d’Urkund i Plagscan), és un sistema antiplagi que compara el document analitzat amb diverses fonts d’informació (pàgines web, material publicat i documents d’arxiu), mostrant el percentatge de coincidències amb les fonts i una anàlisi completa dels resultats.

La Universitat de Girona disposa d’aquest servei que està integrat a la plataforma Moodle, de manera que, si el professorat activa l’opció, els treballs enviats pels estudiants passen automàticament pel detector.

Organitza: Biblioteca de la UdG amb la col·laboració de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach

A càrrec de: Irene Bosch Colom. Biblioteca de la UdG

Calendari: 11 de maig de 2023 de 12 a 13.30 h

Total d’hores: 1 h 30 min

Localització: Sessió telepresencial. Es realitzarà amb Microsoft Teams. Amb antelació, es farà arribar a les persones inscrites l’enllaç per connectar-se a la sessió.

Programa:
1. Plagi acadèmic