Tallers de formació sobre la Internacionalització del currículum [Telepresencials]

Activitat adreçada al PDI de la UdG. Inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador

T’interessa treballar estratègies d’internacionalització del currículum i conèixer eines d’internacionalització concretes per aplicar directament en el disseny de les teves assignatures?

Et proposem 2 tallers on es presentaran eines per gestionar la diversitat acadèmica i cultural per fomentar espais d’aprenentatge inclusius i en les que s’analitzaran els reptes i oportunitats que es presenten en una aula intercultural.

Organitza: Xarxa d’Innovació Docent sobre Intercanvi Virtual i COIL, Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach,

A càrrec de: Claudia Bulnes (Universitat de Ciències Aplicades de La Haia) i Eva Haug (Universitat de Ciències Aplicades d’Amsterdam) La sessió es realitzarà en castellà.

Localització: Sessions virtuals. Es realitzaran amb la plataforma Zoom.

• Taller 1: Estratègies d’internacionalització curricular

Calendari: 29 de juny de 2023 de 15:30 a 18:30 h

Programa:
En aquest primer taller es presentaran els conceptes d’internacionalització i internacionalització del currículum. Els participants tindran l’oportunitat de col·laborar en la implementació d’estratègies d’internacionalització en les assignatures que imparteixen.

Es recomana realitzar aquest Taller 1 Estratègies d’internacionalització de l’assignatura abans del Taller 2.

Matrícula: Del 18 d’abril fins al 19 de juny.

Més informació i matrícula

• Taller 2: Estratègies d’internacionalització curricular

Calendari: 30 de juny de 2023 de 09:30 a 12:30 h

Programa:

En el segon taller els participants exploraran reptes i oportunitats de l’aula intercultural i reflexionaran sobre la diversitat cultural de l’aula com a recurs per a la internacionalització. Seguint les fases del model educatiu de l’aula mixta desenvolupat per la Universitat Lliure d’Amsterdam, es presentaran eines que permeten la gestió de la diversitat acadèmica i cultural que fomenten espais d’aprenentatge segurs i inclusius.

Es recomana realitzar el Taller 1 Estratègies d’internacionalització de l’assignatura abans d’aquest Taller 2.

Matrícula: Del 18 d’abril fins al 19 de juny

Més informació i matrícula