Tres comunicacions de la UdG, finalistes als Premis CIDUI 2023 a les millors comunicacions

El XII Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI) que tindrà lloc a Lleida del 4 al 6 de juliol de 2023, premiarà les millors comunicacions en format oral i pòster presentades. En el marc d’aqust 12è CIDUI s’atorgaran sis premis, tres a les millors comunicacions en format oral i tres a les millors comunicacions en format pòster que hagin destacat per la seva qualitat i presentació.

La Universitat de Girona compta amb tres comunicacions finalistes en la modalitat de “Comunicacions en modalitat oral”, dues d’elles presentades per Xarxes d’Innovació Docent ICE:

• La comunicació “Reflecting upon challenges, opportunities and uncertainties of using English as a medium of Education as a stepping stone to improve internationalization”, presentada per membres de la Xarxa d’Innovació Docent sobre English as a Medium of Education (XID EME) de l’ICE (MarcYeste, Glòria Ferrer, Glòria Mateu, Mònica Puntí, Julie Waddington).
  • La comunicació “El compromís comunitari de les universitats. Diagnòstic i pla d’acció estratègic a la Universitat de Girona, presentada per Sílvia Llach Carles, Anna Planas Lladó, Pere Soler Masó, Carolina Martí Llambrich, JaumeFeliu Torrent, Edgar Iglesias Vidal, i Alícia Betts Ávila.
  • La comunicació “Satisfacció amb l’ús de la metodologia d’aula inversa en estudiants universitaris segons estils d’aprenentatge”, presentada per membres de la Xarxa d’Innovació Docent sobre Classe Inversa de l’ICE (Josefina Patiño-Masó, Gemma Renart-Vicens, Laura Serra, Marianna Soler i Àngels Xabadia)

La proclamació dels guanyadors i el lliurament dels premis a les persones guardonades s’efectuarà durant l’Acte de Cloenda del Congrés previst dijous dia 6 de juny a les 13h (CEST).