Com maximitzar l’impacte d’un projecte RDI: La comunicació de l’activitat de recerca

Activitat adreçada al Personal de la UdG: PDI i PTGAS de la UdG que treballi en la gestió de la recerca, incloent el personal implicat en l’activitat de comunicació de la ciència.

Presentació:
La comunicació, la disseminació i l’explotació dels resultats d’un projecte de recerca són aspectes fonamentals en l’avaluació d’una proposta de finançament. Un pla sòlid de comunicació, disseminació i explotació dels resultats demostra la capacitat de maximitzar l’impacte dels resultats del projecte, per tant, dels fons de finançament obtinguts per la realització del projecte.

Aquest taller és el primer dels dos tallers dedicats a la temàtica “Com maximitzar l’impacte d’un projecte de recerca”, i serà seguit per un altre, sobre la Disseminació i l’Explotació dels resultats d’un projecte de recerca (novembre 2023).

Organitza: L’Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) de la Universitat de Girona i Secció de Programes Europeus. Amb la col·laboració de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach-Servei d’Aprenentatge i Innovació Docent (ICE-SAID)

A càrrec de: Dra. Alejandra Campos (UAB), Núria Ayguadé (UdG) i Cristina Valentí (UdG)

Calendari: 27 d’octubre de 9:25 h a 11:30 h

Total: 2 hores

Localització: Taller telepresencial

Matrícula: Del 16 d’octubre fins 26 d’octubre

Més informació i matrícula

1. Bon dia,
    L’enllaç per la matrícula no funciona:
    Server Error in ‘/MAU’ Application.
    The resource cannot be found.
    Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /MAU/ice/Admin/Oferta/Matriculacio/39659

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.8.4676.0

1. Bona tarda!!

L’hem actualitzat fa una estoneta. Esperem que ara li funcioni. En cas contrari, no dubti en contactar amb nosaltres.

Gràcies i salut!