Taller per implementar a l’aula un projecte personal d’Aprenentatge per Projectes (semipresencial)

Activitat adreçada al PDI de la UdG i inclosa en el Pla de Formació del Personal Docent i Investigador

Presentació: La metodologia de l’Aprenentatge per Projectes proposa desenvolupar un projecte basat en el món real. En aquest taller cada participant elaborarà i implementarà a l’aula un projecte propi d’APP. El programa inclou sessions presencials en línia, un període de treball personal per planificar el projecte amb tutorització i seguiment personalitzats, i la implementació a l’aula del projecte elaborat en una de les assignatures dels participants.

Organitza: Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach – Servei d’Aprenentatge i Innovació Docent de la Universitat de Girona

A càrrec de: Marianna Soler i Ortega i Maria Luisa Escoda Acero. Escola Politècnica Superior. Universitat de Girona

Calendari: Del 7 de febrer al 29 de maig de 2024.
Primera sessió telepresencial:
7 de febrer de 2024 de 16.15 a 19.15h
Segona sessió presencial:20 de març de 2024 de 16.15 a 18.15h (EPS II – aula 02B)
Tercera sessió telepresencial:
29de maig de 2024 de 16.15 a 19.15h

Total: 25 hores

Localització: Escola Politècnica Superior II – aula 02B [presencial] i, Teams – Amb antelació, es farà arribar a les persones inscrites l’enllaç per connectar-se a les sessions [Telepresencial]

Matrícula: Del 30/11/2023 10:00:00 fins al 5/2/2024 11:00:00