Curs en línia de perspectiva de gènere a la docència

Activitat adreçada al PDI de la UdG. Inclosa en el Pla de Formació del Personal Docent i Investigador

Aquest curs, adreçat al PDI de la Universitat de Girona, ofereix una orientació dins del Marc General sobre incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària que es promou per part d’AQU Catalunya.
Inclou un mòdul general i uns mòduls específics dels quals cal realitzar el que estigui relacionat amb la pròpia formació/especialitat:

Mòdul General:

Les Guies per incloure la docència amb perspectiva de gènere
La perspectiva de gènere: conceptualització

Mòduls específics:
La perspectiva de gènere a la docència d’Educació Infantil i Primària i a Pedagogia
La perspectiva de gènere a la docència d’Educació Social i Treball Social
La perspectiva de gènere a la docència d’Història de l’Art
La perspectiva de gènere a la docència d’Infermeria
La perspectiva de gènere a la docència d’Informàtica
La perspectiva de gènere a la docència de Dret
La perspectiva de gènere a la docència de Física
La perspectiva de gènere a la docència de Geografia
La perspectiva de gènere a la docència de Psicologia
La perspectiva de gènere a la docència de Ciències Polítiques
La perspectiva de gènere a la docència de Publicitat i Relacions Públiques
La perspectiva de gènere a la docència d’Empresarials i Econòmiques
La perspectiva de gènere a la docència de Medicina
La perspectiva de gènere a la docència de Ciències

Es tracta d’un curs en línia i autogestionat que podeu realitzar de forma totalment autònoma i al vostre propi ritme. El curs romandrà obert fins el 30 de juny de 2024 inclòs.

Organitza: Unitat de Compromís Social i Orientació Professional, Unitat d’Igualtat de Gènere amb el suport del Pacte d’Estat contra la Violència de Gènere i amb la col·laboració de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach – Servei d’Aprenentatge i Innovació Docent de la Universitat de Girona

Calendari: El curs romandrà obert fins el 30 de juny de 2024

Localització: El curs es realitza en línia amb la plataforma Moodle. Estarà disponible a La Meva>Docència>Cursos per a les persones que s’hi hagin matriculat. (El curs serà visible a partir de l’endemà que s’hagi realitzat la matrícula).

Total hores: 10 hores

Matrícula: Del 5/2/2024 fins al 30/6/2024

1 Comment

1. M’agradaria realitzar la formació Pla de Formació del Personal Docent i Investigador