STEAMConf Barcelona 2024

Arriba a Barcelona la 9a edició de la STEAMConf! Es celebrarà entre el 18 i el 20 d’abril de 2024. Aquesta 9a edició trasllada la seva seu al voltant del parc de la Ciutadella, en el marc de “La Ciutadella del Coneixement“, complex internacional de recerca i innovació transversal entorn de la salut humana i planetària.

Amb la voluntat constant d’innovació, actualitat i participació, el comitè organitzador ha preparat una exquisida combinació de sessions immersives, tallers, experiències locals i tallers dirigits per estudiants. Precisament, la participació dels joves, és una de les incorporacions més destacables d’aquesta edició. La voluntat de la STEAMConf 2024 és la d’escoltar les seves veus davant dels reptes i el relat de la seva experiència en el procés d’aprenentatge i l’adquisició de conceptes profunds i transferibles.

La STEAMConf 2024 està pensada per oferir una experiència col·lectiva:  presentacions, tallers, sessions immersives, performatives, converses, experiències locals, sessions d’estudiants… Tot amb un denominador comú: no voler deixar a ningú passiu, inactiu o indiferent.

Visiteu el seu espai web i consulteu el programa. Segur que us sorprendrà trobar tanta participació de ponents i talleristes de prestigi internacional. Seleccioneu les vostres preferències i inscriviu-vos-hi sense perdre més temps!

Si ja he participat en alguna edició anterior de la STEAMConf, ja sabeu de què us estem parlant. Si encara no hi heu assistit mai, aquesta edició és ideal per començar.