Mediació en el marc de les normes de convivència de la Universitat de Girona [Presencial]

Activitat adreçada a PDI, PTGAS i estudiants de la UdG
Inclosa en el Pla de Formació del Personal Docent i Investigador

La formació en mediació està orientada a què els participants adquireixin uns coneixements sòlids que permetin conèixer el procés de mediació, per a així poder donar eines i facilitar el diàleg de les parts, a fi que puguin aconseguir un acord flexible i satisfactori.

Aquesta formació permetrà conèixer els aspectes emocionals, relacionals i socials del conflicte, a tenir en compte en una mediació, com a sistema de gestió i resolució de conflictes dins l’àmbit universitari.

Organitza:  Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach – Servei d’Aprenentatge i Innovació Docent de la Universitat de Girona, Vicerectorat d’Estudiantat, Mobilitat i Ocupació i Secretaria General de la UdG

Calendari:

–      23 d’abril de 2024 d’11 a 14h
–      25 d’abril de 2024 d’11 a 14h
–      30 d’abril de 2024 d’11 a 14:30h
–      2 de maig de 2024 d’11 a 14:30h
–      7 de maig de 2024 d’11 a 14:30h
–      9 de maig de 2024 d’11 a 14:30h

Localització: Aula de formació de l’ICE-SAID

Total hores: 20 hores

Matrícula: Del 4/3/2024 10:00:00 fins al 19/4/2024 10:00:00