Sessió sobre la Convocatòria 2024 d’Ajuts postdoctorals Marie Sklowdoska Curie [Telepresencial]

El dijous 9 de maig, de 9h30 a 11h30, la Universitat de Girona ofereix a la seva comunitat universitària una jornada informativa organitzada per l’OITT sobre la propera convocatòria d’ajuts postdoctorals Marie Sklowdoska Curie (MSCA-PF-2024), finançada per la Comissió Europea.

La convocatòria 2024 està dotada amb un pressupost de 417,18M€ per a les dues modalitats, European i Global. El període de sol·licituds està previst que obri el 23 d’abril 2024 i tanqui l’11 de setembre 2024.

Programa:

• 9h25. Benvinguda de la Vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement de la UdG, Dra. Maria Pla de Solà Morales
  • 9h30. Presentació general de la convocatòria MSCA-Postdoctoral Fellowships 2024, Adriana Grosu, Secció de Programes Europeus i Internacionals de l’OITT
  • 10h. Experiència UdG: claus per presentar una proposta exitosa des del punt de vista d’una investigadora postdoctoral beneficiària (fellow) i d’una PDI de la UdG avaluadora de propostes d’aquests ajuts

Al final de la sessió hi haurà un espai per resoldre dubtes.

La sessió serà telepresencial per MTeams.

Per registrar-vos, cal que ho feu amb un domini udg.edu omplint aquest formulari.

Vint-i-quatre hores abans de la sessió, rebreu l’enllaç a Teams per participar-hi

.

Si necessiteu més informació, contacteu amb l’OITT enviant un email a european.office@udg.edu