Chwazi: tria amb el dit

Segur que moltes vegades us heu trobat amb la necessitat de triar una persona per fer de portaveu en una reunió, o per escriure les conclusions d’una reunió, o per decidir qui comença a parlar sobre un tema determinat… I no sempre ha estat fàcil escollir aquesta persona. Doncs bé, en aquesta entrada us presentem una eina que us pot donar un cop de mà… o un cop de dit!

Es tracta de Chwazi (tindrà alguna cosa a veure amb el choisir francès?). És una aplicació per a dispositius mòbils, tant per a sistemes Android com iOS.

El seu funcionament és ben senzill:

1. Executes l’app al teu dispositiu mòbil.
  2. Les persones “escollibles” posen un dit a sobre la pantalla; a mesura que entren en contacte amb la pantalla, es crea un cercle de color que envolta el dit; un color diferent per a cada dit.
  3. Quan tothom ja ha posat el dit i, al cap d’uns intants, la pantalla fa una petita vibració i desapareixen tots els cercles de colors excepte un, que quedarà envoltant un dels dits i que indicarà que és la persona escollida.

A més, també permet fer grups. És a dir: un cop hem indicat quants grups volem fer, tots els usuaris posen el dit sobre la pantalla i l’aplicació s’encarrega, amb un codi de colors, de dir quines són les persones que formen part d’un mateix grup.

I es pot aplicar a qualsevol situació tant professional com personal. Tant per seleccionar com per anar eliminant persones.

Només una limitació si utilitzeu dispositius iPhone: la pantalla d’aquests dispositius només detecta fins a 5 dits.

Avui, doncs, una app molt simple, però que us pot fer molt servei. Proveu-la.