Són possibles els projectes interdisciplinaris a la UdG? Experiències pràctiques d’APP i ApS

Activitat adreçada al PDI de la UdG i inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador

A càrrec dels membres de la Xarxa d’Innovació Docent sobre Aprenentatge per Projectes interdisciplinari: Josep Ma. Bech, Mita Castañer, Rudi de Castro, Jesús Francés, Mònica González i Joan San.

Presentació:

En aquesta sessió es presentaran els projectes interdisciplinaris realitzats per la Xarxa d’Innovació Docent sobre Aprenentatge per Projectes interdisciplinari a la UdG i en els quals hi han participat estudiants de diferents centres. L’objectiu d’aquestes experiències realitzades amb els estudiants fora de l’aula habitual, és promoure el desenvolupament de competències estretament vinculades amb el món professional, com el treball en equip i la resolució de problemes, a partir del plantejament d’un projecte contextualitzat que requereix d’una aproximació interdisciplinària.

Programa:

Durant la sessió es presentaran tres projectes: el projecte MESSI, de model de gestió d’un menjador escolar, el projecte UsdeGi, d’elaboració d’un projecte per a un espai en desús d’un municipi de les comarques gironines, i el projecte TÒPICS, centrat en l’elaboració de projectes per incentivar la integració entre pobles i cultures en un barri de Girona.

També es presentaran projectes de futur, i s’obrirà un debat amb els assistents sobre els projectes realitzats i possibles propostes, suggeriments i idees per a futurs projectes.

Calendari i horari: 26 d’abril de 12:00 14:00h

Lloc: ICE Josep Pallach. Parc Científic i Tecnològic. Edifici Jaume Casademont (porta B). 1ª planta. Aula de Formació 6

Termini de matrícula: 25 d’abril de 2019

Més informació i matrícula