Twitter corporatiu: funcions i comunicació a la xarxa. Curs virtual (noves dates)

A càrrec de: Meius Ferrés, Cap de l’Àrea de Comunicació i Relacions Institucionals de la Universitat de Girona

Presentació: Aquest curs s’adreça al personal de la UdG que gestiona comptes corporatius de centres, departaments, grups de recerca, equips o altres unitats i serveis de la UdG.

Objectius:

• Contribuir a la definició de la marca UdG a les xarxes socials, per a la millora de la identitat i la reputació digital corporatives
  • Difusió de l’activitat desenvolupada per cada unitat de la UdG en un entorn social
  • Impacte social de la docència, la recerca i la transferència que es fa a la UdG

Programa:

1. Dades generals sobre Twitter
  2. Mapa dels perfils de Twitter a la UdG
  3. Configuració d’un compte de Twitter
  4. Gestió dels usuaris. Tipologia i interacció
  5. Cercador de perfils professionals
  6. Disseny d’una estratègia de continguts
  7. Creació de llistes
  8. Seguiment d’actes
  9. Creació de campanyes
  10. Monitorització permanent
  11. Mètriques per mesurar l’impacte
  12. Posicionament a la xarxa

Calendari i horari: 22 i 24 d’abril de 8:00 a 10:00h

Lloc: Aquest curs es realitzarà de forma virtual. Es donaran indicacions precises per a l’accés al curs i el seu seguiment a les persones inscrites.

Organitza: Servei de Recursos Humans amb la col·laboració de l’Institut de Ciènces de l’Educació Josep Pallach

Més informació i matrícula