Curs en línia. Instagram per a usos professionals. (Noves dates)

Activitat adreçada al PDI de la UdG. Inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador.

Nota: Aquest curs s’ha organizat des de Recursos Humans adreçat prioritàriament a membres del PAS. S’ofereixen també algunes places per a PDI interessat.

A càrrec de: Playbrand, Parc Tecnològic de la UdG, Centre d’Empreses (Giroemprèn)

Presentació: Aquest curs s’adreça al personal de la UdG que gestiona comptes corporatius de centres, departaments, grups de recerca, equips o altres unitats i serveis de la UdG.

Objectius:

• Contribuir a visibilitzar l’activitat que es fa a la UdG en un entorn social
  • Connectar amb l’audiència més jove: estudiants actuals i futurs estudiants

Programa:

1. Perfil personal vs perfil d’empresa
  2. Relació de comptes institucionals a la UdG
  3. Estratègies de captació de seguidors
  4. Creació d’etiquetes
  5. Creació d’imatges i vídeos per a Instagram
  6. Interacció amb els usuaris
  7. Instagram Stories
  8. Creació de filtres
  9. Planificació de campanyes publicitàries
  10. Obtenció de mètriques

Calendari i horari: 6 i 8 de maig de maig de 8:00 a 10:00h

Lloc: Aquest curs es realitzarà de forma virtual. Es donaran indicacions precises a les persones inscrites, per a l’accés al curs i el seu seguiment.

Organitza: Servei de Recursos Humans amb la col·laboració de l’Institut de Ciènces de l’Educació Josep Pallach

Més informació i matrícula