Formació: Moodle a l’abast. Nivell A2

Formació sobre Competència Digital Docent, nivells A2 i B1

Accés al curs: La Meva>Docència>Cursos, o directament des d’aquest enllaç.

Aquest curs està adaptat a la versió de Moodle 4.x, que és la que utilitza actualment la UdG.

Estarà estructurat en dos nivells: A2 i B1 (de moment només hi ha el contingut del nivell A2), que corresponen a l’assoliment de la Competència Digital Docent (CDD) per part del professorat universitari. Inclou cinc àmbits de contingut referits a com organitzar l’aula virtual, com oferir recursos, com preparar activitats, com avaluar-les i com comunicar-se amb l’estudiantat.

També inclou un qüestionari d’avaluació del nivell A2 (introductori). Superant aquest qüestionari l’ICE-SAID expedirà una certificació de compleció d’aquest nivell de la CDD per a l’ús de Moodle en entorns docents.

Es començaran a expedir a partir de la primera setmana de d’octubre de 2023 i s’aniran expedint periòdicament per a totes les persones que vagin completant el curs). Aquests certificats són digitals i estaran disponibles en el vostre expedient personal de formació (el podeu consultar a la web de l’ICE > Activitats de formació). Rebreu una notificació quan estigui disponible.

Abans de final de l’any 2023 s’afegiran continguts de nivell avançat corresponents al nivell B1 de la CDD.

El curs restarà obert a La Meva sense límit de tancament de manera que tothom el pugui anar realitzant a mida que es vagi completant.