Dimecres, 22 d’octubre de 2025
Aula Magna Modest Prats de la Universitat de Girona.
El 22 d’octubre es va celebrar un acte institucional a l’Aula Magna Modest Prats per commemorar el cinquantenari de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach.
La commemoració, va reunir prop de cent cinquanta persones. S’inicià amb la intervenció de Marta Ros, col·laboradora de Josep Pallach en els inicis de l’ICE a Girona, que va impartir una ponència sobre els orígens del centre. Tot seguit, es va dur a terme una taula rodona centrada en l’evolució i trajectòria de l’ICE, amb la participació de M. Rosa Terradellas, primera directora de l’ICE a partir de la creació de la UdG; Rita Barnés, que en fou l’administradora fins al 2019; i Pere Costa i Margarida Falgàs, que hi van ocupar càrrecs de responsabilitat en diferents moments.
A continuació es va donar pas a una taula de debat sobre el present i el futur de l’ICE, amb la participació de Quim Salvi, rector de la UdG; Jaume Ametller, director de l’ICE, i una representació del Departament d’Educació.
L’acte es va cloure amb el lliurament del Premi d’Innovació Docent ICEberg UdG d’enguany al projecte presentat per la Xarxa d’Innovació Docent sobre Avaluació.
Més informació, programa tot això…
(posar foto dels directors ICE)
