05_02_Jornada de presentació de projectes de les Xarxes i Grups d’Innovació Docent ICE-UdG

Divendres, 3 de juliol de 2026
Facultat d’Educació i Psicologia de 9 a 15h.
Barri Vell Ud
G

Aquesta jornada es va organitzar com un espai d’intercanvi per conèixer i compartir, de manera directa, alguns dels projectes i iniciatives que les Xarxes i els Grups d’Innovació Docent estan impulsant per innovar en docència a la UdG. Va tenir lloc a la Facultat d’Educació i Psicologia de 9 a 15h.

El programa de la jornada va incloure una conferència inaugural a càrrec d’Íngrid Noguera, de la Universitat Autònoma de Barcelona, seguida de sessions de presentació de comunicacions orals i de comunicacions en format pòster.

En total es van presentar 18 comunicacions orals i 10 comunicacions pòster. Hi van participar XXXX, principalment membres de les XID i els GID.

Més informació

Programa i informació