Creada una nova Xarxa d’Innovació Docent sobre la metodologia COIL (Collaborative Online International Learning)

El passat 11 de març es va constituir la Xarxa d’Innovació Docent sobre la metodologia COIL (Collaborative Online International Learning).

Després de la formació realitzada sobre aquesta metodologia i amb la voluntat de recollir, tant l’interès mostrat per disposar d’un espai on treballar conjuntament i compartir experiències COIL, com el propòsit institucional de promoure aquesta metodologia a la Universitat de Girona, s’ha proposat la constitució d’aquesta nova Xarxa d’Innovació Docent.

Les Xarxes d’Innovació Docent són un projecte impulsat i coordinat per l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach.

La XID sobre COIL s’afegeix així a les 13 Xarxes existents  i centrades en temàtiques i metodologies diverses: noves formes avaluació, aprenentatge basat en problemes, aprenentatge cooperatiu, aprenentatge per projectes, aprenentatge reflexiu, aprenentatge servei, perspectiva de gènere, implementació dels ODS en la docència, aplicació del joc a l’aprenentatge, acció tutorial, English as a medium of education.

La Xarxa s’ha constituït amb la participació d’una dotzena de persones de diferents centres i unitats de la UdG.

L’objectiu general de la Xarxa serà impulsar la implementació d’aquesta metodologia en diferents assignatures i estudis de la UdG. En les properes reunions, s’avançarà en la definició de les línies de treball i de les accions a realizar.