CIDUI 2023: consulta les novetats del programa

Lleida del 4 al 6 de juliol de 2023

El XII Congrés CIDUI 2023 presenta les seves sessions plenàries:

📅 4 Juliol – Què valoren els estudiants de les seves experiències d’aprenentatge a la universitat?

Amb aquesta taula tindrem l’oportunitat d’escoltar experiències a mans dels propis estudiants i entendre allò que consideren important en un entorn d’aprenentatge de qualitat, mitjançant la moderació del Prof. Mariano Fernández Enguita (Universidad Complutense de Madrid).

📅 5 Juliol – Innovació docent i estratègies significatives per a millorar els entorns i processos d’aprenentatge.

A través d’aquesta taula d’experiències exitoses relatades pels propis docents, abordarem la complexitat que enfronten avui en dia en l’orientació de les experiències d’aprenentatge dels estudiants sota la moderació del Prof. José Escamilla (Tecnológico de Monterrey).

📅 6 Juliol – Panell final d’experts que congregarà els diversos agents implicats en la formació a les universitats per abordar, amb la moderació de la Prof. Sílvia Sivera-Bello (Universitat Oberta de Catalunya), les conclusions i el nivell més institucional a l’hora de garantir les millors experiències formatives.

Descobreix la nova activitat Think CIDUI i els altres espais del Congrés

Més informació i programa provisional