Taller de cocreació sobre IA en la docència universitària [Presencial]

Activitat adreçada al PDI de la UdG i inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador

La finalitat d’aquest taller pràctic de cocreació és buscar plegats perspectives sobre com posar la IA al servei de l’educació superior. Treballarem en grups una sèrie d’activitats per idear i experimentar amb maneres d’aplicar la IA tant en la nostra tasca docent com en la dels i les nostres estudiants.

Organitza: Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach

Calendari: 21 de juny de 2023 de 10.00h a 12.00h

Total: 2h

Localització: Aulari Comú del Campus Montilivi: aules AC-012 i AC-013/014

Com ho farem?

Després de presentar alguns documents de suport i d’introduir breument alguns conceptes i recursos d’IA per la formació terciària, passarem a la part més emocionant del taller: la cocreació. Treballarem en grups una sèrie d’activitats per idear i experimentar amb maneres d’aplicar la IA tant en la nostra tasca docent com en la dels nostres estudiants. Utilitzarem la plataforma Padlet per compartir les nostres propostes creant una base de dades amb exemples per poder continuar explorant-les des de la nostra àrea d’especialització.

Matrícula: Del 15 de maig fins al 13 de juny

Més informació i matrícula