Direcció de grups de recerca [Presencial]

Activitat adreçada al PDI de la UdG. Inclosa en el Pla de Formació del Personal Docent i Investigador

Curs de vuit sessions pensat especialment, però no únicament, per a futurs directors/es de grups de recerca a la UdG (postdocs, RyCs, lectors, agregats i titulars joves…). Es reflexionarà sobre lideratge, tutorització, gestió del temps, finançament públic i privat (transferència de tecnologia), gestió de projectes de recerca, perspectiva de gènere en la recerca, publicació i divulgació de la recerca i visibilitat, i funcionament administratiu del doctorat a la UdG. Sessions de 2 hores cadascuna (excepte dues darreres que són d’una hora i mitja).

Organitza: Escola de doctorat, OITT, Càtedra de Cultura Científica i Comunicació Digital (C4D), Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach – Servei d’Aprenentatge i Innovació Docent de la Universitat de Girona

A càrrec de:  Anna Quintanas, Departament de Filosofia UdG; Anna Bonmatí, Departament d’Infermeria UdG; Mònica González, Departament de Psicologia UdG; Joana Frigolé, Consultora i Coach Professional; Helena Montiel, Cap de l’OITT UdG; Montserrat Estopà, Maria Josep Lara i Marc Sabater, Tècnics de l’OITT UdG; Miquel Solà, Departament de Química UdG; Brigit Nonó, Biblioteca UdG; Teresa Cabruja, Departament Psicologia UdG

Calendari: 13, 14, 15, 17 de maig de 2024

Localització: Aula E10 Facultat de Ciències, Campus Montilivi UdG