XI Jornada Escacs i Educació

Activitat adreçada al PDI de la UdG. Inclosa en el Pla de Formació del Personal Docent i Investigador. També està oberta a estudiants de la UdG.

Aquest curs ofereix donar eines per millorar les activitats d’escacs educatius que es realitzen a les Escoles i Instituts de Catalunya, potenciar l’intercanvi d’experiències entre els docents i proporcionar evidències d’organització del programa d’escacs a l’escola al centre.

Tota la Jornada contempla una participació activa del professorat tant en la realització dels tallers com en les discussions i debats que es generen en cada una de les sessions programades. Les estones d’esmorzar i de dinar estan plantejades com a sessions de networking per tal que el professorat assistent pugui interactuar amb la resta de companys i amb els diferents ponents.

Organitza: Observatori d’Escacs i Educació de la Universitat de Girona, Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach – Servei d’Aprenentatge i Innovació de la Universitat de Girona i Federació Catalana d’Escacs.

Calendari: 19 d’octubre de 2024 de 9.00h a 19.00h

Localització: Facultat d’Educació i Psicologia de la UdG