Des de l’ICE-SAID hem començat a recollir propostes per incloure al Pla de formació de la UdG per al curs 2026-2027 i volem comptar amb les vostres idees.
Entre els dies 4 i 22 de maig, podeu fer-nos arribar:
– Les necessitats de formació del vostre equip
– Les activitats de formació que teniu interès a impartir
Us agrairem que canalitzeu les propostes a través de les persones responsables dels vostres equips (cap de servei, administradora, direcció de departament o d’institut de recerca, degà o degana, directora de l’EPS…).
Només les activitats incloses al Pla anual de formació de la UdG podran comptar amb el suport de l’ICE-SAID en matèria d’organització, difusió i certificació.
La formació és la construïm conjuntament. Participa-hi!



Curs RStudio per fer anàlisi estadistic o de GraphPad Prism.
Bon dia. Us agrairem que canalitzeu les propostes a través de les persones responsables dels vostres equips (cap de servei, administradora, direcció de departament o d’institut de recerca, degà o degana, directora de l’EPS…).
Moltes gràcies.
Equip de l’ICE-SAID