Emocions i relacions poderoses

Activitat adreçada al PDI de la UdG i inclosa en el Pla Marc de Formació del Personal Docent i Investigador

A càrrec de: Joana Frigolé Peracaula

Objectius:

• En aquest taller podràs experimentar, de forma totalment vivencial, un procés de descoberta dels hàbits i emocions que t’influeixen, et condicionen i et priven d’aconseguir els reptes que et planteges.
  • Potenciaràs la capacitat per a facilitar que el teu entorn personal, ocupació professional i activitats socials siguin espais enriquidors on puguis créixer, gaudir i ser feliç.
  • Descobriràs que els resultats poden arribar a ser inimaginables si els reptes són afrontats des dels estats d’ànim basats en la serenitat, confiança, optimisme, il·lusió i entusiasme. Igualment t’adonaràs de:
    • Què et passa quan entres en l’espiral de la queixa, la resignació i/o la crispació?
    • Quina emoció et paralitza: la tristesa, la ràbia i/o la por?
    • Amb quines creences t’autogeneres i t’autoactives aquestes emocions i estats d’ànim

Programa:

Quins són els estats d’ànim òptims per a generar accions, relacions i resultats extra-ordinaris

• Les 6 creences que et limiten
  • Les obligacions, la híper-responsabilitat, la gestió del temps, els defectes, els punts febles i les mancances, la indecisió permanent i l’excés de necessitats.
  • De controlar a liderar
  • Mostra’t tal com ets
  • Potencia el teu poder d’influència en tots els teus rols
  • Connecta’t amb tu mateix i sigues conscient de les teves necessitats.
  • El procés de transformació emocional
  • Què són les emocions?Aprèn a distingir el que sents del que penses
  • Emocions bàsiques: Alegria, Tristesa, Ràbia, Por i Amor
  • Com es manifesten: facial, postural, fisiològic i mental
  • Transforma les teves emocions
  • La respiració, la tensió muscular i la postura
  • Transformant les 6 emocions
  • Què és el mindfulness
  • Genera relacions i converses constructives
  • Com transformar les emocions que hi ha darrera de cada conversa
  • Quin és el teu estil relacional: Com demanes, com ofereixes, com reconeixes i com gestiones l’incompliment
  • Disseny de la conversa idònia per a cada moment

Metodologia: Aplicarem una metodologia totalment pràctica i vivencial,  que permetrà transmetre els continguts d’una manera efectiva, i al mateix temps lúdica, dinàmica i divertida.

Combinarem les estratègies del coaching grupal, amb dinàmiques de grup, i transformació de les emocions a nivell:

• Corporal
  • Postural
  • Facial
  • Respiratori
  • Podràs experimentar l’impacte de les emocions tant a nivell individual com grupal. Descobriràs de manera senzilla i entenedora el COM aquests aprenentatges poden ser aplicats a l’entorn personal i professional.

Calendari i horari: 5 i 7 de febrer de 9 a 14h

Lloc:  Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn, c/ Pic de Peguera 11, Aulari 4 i 5

Termini de matrícula: De 04/12/2018 a 01/02/2019

Organitza: Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach. Universitat de Girona