ICEberg Day 2019. Transaprenentatge: de les institucions que ensenyen a l’articulació de xarxes que aprenen

A càrrec d’Ismael Peña-López

Els ICEberg Days de la UdG són un espai de reflexió i debat sobre innovació, creativitat i educació. Estan impulsats per l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach, amb la voluntat de fer de la innovació un impuls de millora constant i contribuir a que la qualitat sigui un distintiu permanent de la docència a la universitat.

En aquest tercer ICEberg Day comptarem amb Ismael Peña-López, doctor en Societat de la Informació i el Coneixement.

Els seus àmbits de treball principal són l’impacte de les TIC a la societat (e-Readiness, divisòria digital), especialment en el Desenvolupament (e-Inclusió, ICT4D) i les institucions educatives (e-Learning, competència digital) i polítiques (e-participació, e-democràcia).

Durant 13 anys ha estat professor dels Estudis de Dret i Ciència Política de la Universitat Oberta de Catalunya. També ha estat investigador sènior a Open Evidence i director fellow d’Innovació Oberta de la Fundació Jaume Bofill.

En la seva intervenció, plantejarà com preparar els estudiants perquè siguin capaços d’aprendre quan el professor/a ja no hi sigui i al llarg de la vida. Proposarà eines i estratègies per aplicar aquesta teoria en el nostre dia a dia docent.

Calendari i Horari: 20 de juny de 2019, de 10 a 12h

Lloc: Parc Científic i Tecnològic. Edifici Narcís Monturiol. Auditori Manel Xifra Boada.

Matrícula: de l’1 de maig fins el 13 de juny de 2019

Inscripció: La inscripció és gratuïta però cal formalitzar-la a: