Lliurament oficial del Primer Premi d’Innovació Docent ICEberg UdG

El 20 de juny de 2019 es va lliurar, en el marc de l’ICEberg Day 2019, el Primer Premi d’Innovació Docent ICEberg UdG convocat per l’ICE Josep Pallach.

El premi fou atorgat al projecte “Nous materials per a l’elaboració dels Treballs Finals de Grau i de Màster”, realitzat conjuntament per professorat de la Facultat de Dret, i tècnics del Servei de Llengües Modernes i de la Biblioteca de la Universitat de Girona.

El jurat del Premi en va destacar “el gran impacte que beneficia a tota la Facultat de Dret, perquè desenvolupa una metodologia amb la finalitat que l’alumnat elabori treballs finals de grau i de màster, perquè involucra diferents instàncies: la Facultat de Dret, el Servei de Biblioteca, el Servei de Llengües Modernes i l’alumnat i perquè és un projecte transferible a altres contextos.”

Aquí podeu veure el vídeo de presentació del projecte:

La finalitat del Premi d’Innovació Docent ICEberg UdG, que es convoca des de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach, és fomentar la innovació docent a la Universitat de Girona i premiar les millors iniciatives dutes a terme en el context d’un o varis dels seus estudis.

Amb aquest premi es pretén impulsar el reconeixement als docents implicats en projectes d’innovació docent i millorar els estudis de la nostra universitat. També, contribuir a l’impuls i la consolidació d’una docència centrada en l’estudiant, en la qual es fomenti la seva implicació i participació activa en el seu procés d’aprenentatge.