Webinar. Prevenció i actuació davant la violència per raó d’orientació sexual, identitat o expressió de gènere a la universitat

A càrrec de: Roger Campdepadrós i Patrícia Melgar, membres del Grup de Recerca IGESI de la Universitat de Girona, i Sílvia Llach, vicerectora de Territori i Compromís Social de la Universitat de Girona.

Presentació: En aquest webinar es presentarà el protocol d’actuació de la Universitat de Girona en situacions de violència per raó de sexe, gènere o sexualitat, així com els resultats de la recerca sobre aquest tema del Grup de recerca Interdisciplinari en Gènere i Desigualtats Socials de la UdG.

Programa:

• 17 h Obertura. Roger Campdepadrós, membre d’IGESI, Universitat de Girona
  • 17.10 h Universitat de Girona contra la violència per raó de sexe, gènere o sexualitat: Protocol. Sílvia LLach, vicerectora de Territori i Compromís Social, Universitat de Girona.
  • 17.40 h Presentació dels resultats de la recerca. Patrícia Melgar, investigadora del projecte i membre d’IGESI, Universitat de Girona.
  • 18.30 h Cloenda

Calendari i horari: 2 de juliol de 2020 de 17h a 18.30h

Lloc: La sessió es realitzarà amb la plataforma Google Meet. El mateix dia del webinar s’enviarà a les persones inscrites un enllaç per accedir a la sessió.

Organitza: Grup de recerca IGESI, Universitat de Girona, amb la col·laboració de l’ICE Josep Pallach

Més informació i matrícula