Conversa entre Ismael Peña-López, doctor en Societat de la Informació i el Coneixement i actual Director General de Participació Ciutadana i Processos Electorals a la Generalitat de Catalunya, i Quim Brugué, catedràtic de Ciència Política i de l’Administració de la Universitat de Girona.

Quin és l’objectiu de la universitat? Maximitzar el número d’hores de classe i maximitzar el número de publicacions, o generar i transmetre un coneixement que sigui útil a la societat?

Com poden conviure recerca i docència a la universitat?

És possible treballar interdisciplinàriament a la universitat? Com ho podem fer?

Aquestes són algunes de les qüestionsque es plantegen Quim Brugué i Ismael Peña-López sobre la universitat actual.

En els propers Butlletins anirem publicant altres moments d’aquesta conversa que s’ha realitzat en el marc de l’espai ICEberg, promogut per l’ICE de la Universitat de Girona.