El passat 17 de juny es va realitzar al pati de la Facultat d’Educació i Psicologia de la Universitat de Girona un debat sobre «Innovació docent ».

Hi van participar el degà de la Facultat de Medicina i professor d’Anatomia, Joan San, el professor del Departament de Pedagogia, Pere Soler, el professor del grau en Mestre i membre de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach (ICE), Pere Cornellà, i la professora de Química analítica, Mònica Iglesias.

Debat sobre innovació docent a la Universitat de Girona

Al llarg de la sessió, conduïda per Sílvia Aznar, tècnica d’Innovació Docent i Formació de l’ICE de la UdG, es van exposar diferents perspectives al voltant de qüestions com ara què és la innovació aplicada a les aules, quines són les estratègies que millor poden garantir el progrés en l’aprenentatge, quin rol ha de tenir la universitat per consolidar les propostes que pretenen innovar, quin ha de ser el treball i la implicació de professorat i estudiants, etc.

Podeu veure el vídeo de la sessió a la web del Diari de Girona.