Adreçat al personal acadèmic de la UdG i de les universitats catalanes interessats a acreditar la seva capacitació lingüística per a la docència en anglès en l’àmbit universitari.

: del 4 al 22 de juny de 2018

Màxim de places: 30. La matrícula es tancarà així que hi hagi 30 persones inscrites
Preu de l’examen: 75 €

Sistema de pagament: ingrés bancari, dins el període de matrícula, al número de compte que indicarem un cop feta la inscripció. A l’ingrés, hi heu de fer constar el vostre nom i cognoms.

Si no us funcionés l’automatrícula, cal que envieu un correu a matriculaidiomes@udg.edu i el Servei us inscriurà, sempre que hi hagi places lliures.

Prova d’expressió escrita (90 minuts): divendres, 6 de juliol de 2018, d’11 a 12.30h. Campus Montilivi, Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, aula 37.

Prova d’expressió oral (35 minuts, individual): farem proves orals els dies 4, 5, 9 i 10 de juliol al Campus Montilivi, Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, aules 28 i 29;  i 11 i 12 de juliol al Campus Barri Vell, Facultat de Lletres aules B1 i B2.

El 25 de juny us enviarem un correu amb les indicacions necessàries perquè us pugueu apuntar el dia i l’hora que us vagi més bé per fer la prova oral.

Notes: 20 de juliol