El dilluns 6 de maig s’ha iniciat la segona part de MOOC Tourism Managent at UNESCO World Heritage Sites. Està dissenyat i coordinat per una xarxa internacional d’universitats entre les que hi ha la Universitat de Girona, agrupades en la UNESCO-UNITWIN Network “Culture, Tourism and Development”.

Després d’una primera versió que va comptar amb la participació de més de 6.500 persones de 166 països, la xarxa va decidir oferir una segona part del MOOC amb sis nous capítols.

El MOOC està obert a tothom que vulgui aprendre més sobre el funcionament del turisme als llocs del Patrimoni Mundial de la UNESCO. I no és necessari haver cursat la primera part per inscriure’s a aquest perquè al manual d’aquest MOOC s’hi recullen tota la documentació que es va oferir en la primera part.

Trobareu tota la informació i el formulari d’inscripció en aquest enllaç.