La desena edició del Congrés CIDUI, se celebrarà al Palau de Congressos de Girona els dies 4, 5 i 6 de juliol de 2018.

Amb el lema “Espais d’aprenentatge: agents de canvi a la universitat”, el CIDUI 2018 proposa analitzar com la societat del coneixement està transformant els espais i els temps d’aprenentatge. Ens plantegem com les necessitats dels nous aprenents i el món virtual han obert un ventall nou de possibilitats. Una correcta gestió d’aquesta nova dimensió ha de motivar, estimular i connectar l’aprenentatge més enllà de les aules. Les  universitats necessiten estar connectades amb l’entorn i la societat.

Com aconseguim una coherència entre les metodologies docents i els espais i temps d’aprenentatge? En aquesta nova edició del CIDUI ens volem plantejar aquestes qüestions i obrir línies de reflexió que ens permetin aproximar-nos a possibles respostes.

A la web del CIDUI es pot consultar el programa del Congrés amb el detall dels diferents espais i sessions.

Properes dates d’interès:

15/06/2018: Fi del termini d’enviament de pòsters. Fi del termini de presentació de la plantilla final de comunicació. Més informació

19/06/2018: Fi període d’inscripcions tarifa normal. Més informació