Activitats sobre Seguretat i Salut Laboral

Aquestes activitats estan organitzades per l’Oficina de Salut Laboral de la UdG.

Seguretat i Salut a la UdG. Grup 8

Aquest curs inicia la formació seguretat i salut en el lloc de treball i forma part del pla d’acollida de la Universitat de Girona i del Pla de Prevenció. Pretén oferir la formació inicial necessària per desenvolupar les tasques, identificar els riscos per a que es puguin dur a terme les activitats del lloc de treball de forma segura i saludable. Informa sobre les responsabilitats, eines i recursos, l’organització i l’estructura de suport que ofereix la universitat de Girona als seus treballadors en matèria de seguretat i salut.

Més informació i inscripcions

Primers auxilis / Actuació en cas d’accident

Aquest curs pretén oferir la formació inicial necessària per desenvolupar les funcions del pla d’autoprotecció relatives als equips d’intervenció en cas d’emergència (equip de primers auxilis) així com per qualsevol altra treballador, PDI o PAS, que vulgui disposar de unes nocions bàsiques de com actuar en cas d’accident. Informar sobre els mitjans disponibles (farmacioles, desfibril·ladors) als diferents espais dels nostres edificis  (consergeries, laboratoris, tallers).

Més informació i inscripcions