Activitats sobre Salut i Seguretat Laboral

Aquestes activitats estan organitzades per l’Oficina de Salut Laboral de la UdG.

Seguretat i Salut a la UdG

Aquest curs inicia la formació seguretat i salut en el lloc de treball i forma part del pla d’acollida de la Universitat de Girona i del Pla de Prevenció. Pretén oferir la formació inicial necessària per desenvolupar les tasques, identificar els riscos perquè es puguin dur a terme les activitats del lloc de treball de forma segura i saludable. Informa sobre les responsabilitats, eines i recursos, l’organització i l’estructura de suport que ofereix la Universitat de Girona als seus treballadors en matèria de seguretat i salut.

Més informació i inscripcions

Prevenció de riscos laborals – ús professional de la veu (En línia)

Amb la finalitat de potenciar la cultura preventiva en les empreses, es posa a disposició dels treballadors aquest curs en què es presenten els riscos específics que es poden produir per causa de l’ús perllongat de la veu com eina de treball,
i les actuacions preventives perquè no es produeixin. El curs està dirigit a persones que fan atenció al públic, formadors, oradors, guies de grups… I, en general, a tots aquells que fan ús de la veu durant llargs períodes de temps.

El curs incorpora un escenari per il·lustrar els riscos, vídeos amb exercicis per mantenir i preparar la veu, i exercicis interactius d’autoavaluació.

OFERTA EN LÍNIA i o EN ESPANYOL

Factores de Riesgo Psicosocial y Medidas Preventivas

Amb la finalitat de potenciar la cultura preventiva en les empreses, es posa a disposició dels treballadors aquest curs. Aquest ha estat dissenyat per sensibilitzar a l’alumne sobre els principals factors de risc en psicosociologia i les mesures preventives més efectives que els treballadors poden posar en pràctica.

Manejo del estrés

Este curso online organizado por la Mutua Universal, con una duración de dos horas, proporciona pautas generales relacionadas con la flexibilidad, la importancia de las pausas y el descanso.

Curso de riesgo cardiovascular

En este curso se dan a conocer los factores de riesgo modificables de las enfermedades cardiovasculares, factores que se pueden modificar a través de hábitos de vida saludables.
Una buena calidad de vida y salud dependen de una serie de factores que determinan nuestros hábitos como la alimentación, la actividad física, la actividad arterial, la tensión arterial, el tabaco, etc… Corregir estos factores nos permitirá disminuir la incidencia de infarto agudo de miocardio, angina de pecho, y accidente vascular cerebral en más de un 30% y mejorarán nuestra salud en general.