Activitat per a PDI inclosa al Pla Anual de Formació de la UdG
*Destinataris preferents: Personal docent i investigador amb capacitat investigadora, estudiants de doctorat i investigadors en formació.
Presentació: El GERIÓ és el nou sistema de gestió de dades de recerca que enguany ha substituït el GREC. Aquesta formació ens permetrà aprofundir en aquells aspectes del GERIÓ específicament relacionats amb la gestió del currículum de recerca. La sessió anirà a càrrec de formadors de la secció de dades de l’OTRiT.
Organitza: Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica (OITT) i Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach – Servei d’Aprenentatge i Innovació Docent (ICE-SAID) de la Universitat de Girona.
Informació:
Programa:
- El Portal de recerca de la UdG
- Notificacions i eines bàsiques del Gerió
- Com editar el perfil
- Com editar i exportar el CV
- Com crear registres de publicacions i/o importar-los des de bases de dades externes (Scopus, WoS)
- Com pujar articles al repositori institucional de la Biblioteca
- Com entrar tesis i tesines dirigides/supervisades
- El Gerió+
Calendari: 11 de juny de 2026, de 12:00 h a 14:00 h
Localització: A través de Teams.
*Una vegada tancada la matrícula, s’enviarà l’enllaç per accedir a la formació en línia.
Total: 2 h.
Matrícula: Del 5/5/2026 13:30:00 fins al 5/6/2026 12:00:00


Vull, si encaraestic a temps de fer la sessió de GERIÓ, poder fer-la.
Gràcies.
Salutacions.
Ma. Elisa Varela-Rguez.