Mòdul formatiu per a professorat de nova incorporació

Presentació: Aquesta activitat està adreçada a professorat de nova o recent incorporació a la UdG i a doctorands que han de realitzar les seves primeres classes.

Objectius:

• Oferir un suport docent  a doctorands i a professorat de recent incorporació a la UdG
  • Informar sobre les estructures, recursos i eines docents de la UdG
  • Oferir estratègies i recursos docents per impartir classes a la universitat
  • Conèixer les metodologies docents actives que s’utilitzen a la UdG

Programa:

1. Primera sessió (6 de febrer de 2020):

• Marc institucional universitari: la Universitat de Girona
    A càrrec de Josep M. Serra, vicerector de Docència i Planficació Acadèmica
  • Formació continuada i actualització docent a la UdG.
    A càrrec de representants de: ICE Josep Pallach, Servei de Llengües Modernes, Biblioteca, Oficina d’Investigació i Transferència Tecnològica i Oficina de Salut Laboral

2. Segona sessió
(13 de febrer de 2020):

• Com fer classe a la universitat? Estratègies i recursos
    A càrrec de: Ariadna Lleonart, Departament de Pedagogia i Ernest Luz, Departament de Psicologia

3. Tercera sessió (20 de febrer de 2020):

• Metodologies actives a la UdG
    A càrrec de membres de les Xarxes d’Innovació Docent ICE) sobre:  Aprenentatge Basat en Problemes, Aprenentatge per Projectes, Aprenentatge  Servei, Aprenentatge Cooperatiu, Aprenentatge Reflexiu, Avaluació, Classe inversa, Virtualització de la docència, Joc i Aprenentatge, Tutoria, Objectius de Desenvolupament Sostenible en la docència.
    Aquesta sessió se centrarà en fer un repàs de les metodologies docents actives i de les innovacions en docència que s’estan duent a terme a la UdG per part de professorat membre de les Xarxes d’Innovació Docent, promogudes des de l’ICE Josep Pallach.

4. Quarta sessió (27 de febrer de 2020):

• Gestió de la docència a la UdG: plataforma Moodle i web La Meva A càrrec de: Pere Cornellà. ICE Josep Pallach
    En aquesta sessió passejarem per La Meva UdG per descobrir quins són aquells aspectes principals que tenen vinculació amb la nostra docència. També anirem fins a Moodle i veurem quines són les seves funcionalitats bàsiques que ens permetin crear recursos i activitats en les nostres assignatures.

Calendari i horari: 6, 13, 20 i 27 de febrer de 2020, de 12 a 14 h.

Localització: Aula de formació de l’ICE Josep Pallach

Organitza: Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach amb la col·laboració de l’Escola de Doctorat

“Més informació i matrícula”