SteamConf 2020

6ª Conferència Internacional d’Educació
Barcelona, 22, 23, 24 d’Octubre – On line –

STEAMConf Barcelona 2020 Live proposa converses i tallers a distància amb experièncias plenes d’idees pràctiques i engrescadores amb la visió integral que afavoreix l’STE(A)M. Iniciatives pensades alhora, per explorar formes d’aprenentatge noves o diferents, per ajudar a orientar el pensament i l’acció en la creació d’entorns STEAM d’aprenentatge en línia o en noves simbiosis entre el presencial i el remot.

Les experiències d’aprenentatge presencial que dissenyen els professors, l’escola o la universitat no es poden replicar simplement a través de l’ensenyament a distància, cal reinventar-se i descobrir el nou entorn i tots els recursos disponibles que permeten transcendir l’espai físic.

STEAMConf Barcelona 2020 ha volgut recollir algunes experiències que, amb la visió integral que afavoreix STE(A)M han sorgit, fruit d’aquestes circumstàncies d’excepció que avui vivim, de la mà d’alguns dels més destacats professors que la Conferència ha reunit a Barcelona al llarg d’aquests darrers cinc anys.

STEAMConf Barcelona 2020 proposa converses i tallers a distància amb experiències STEAM, plenes d’idees pràctiques engrescadores i alhora pensades per explorar formes d’aprenentatge noves o diferents, per ajudar a orientar el pensament i l’acció en la creació d’entorns d’aprenentatge STEAM en línia o en noves simbiosis entre el presencial i el remot.