A partir d’aquest mes de juny, l’ICE expedeix ja els certificats d’assistència i participació ales seves activitats de formació i innovació, en format digital.

D’aquesta manera, l’ICE diem adéu a molts anys d’expedició en paper d’aquests certificats.

Estem convençuts que aquesta nova acció contribuirà a donar un millor servei a la comunitat UdG. Per nosaltres és també un pas més en la voluntat de fer una universitat compromesa amb els valors de la sostenibilitat.

El PDI de la UdG els podrà obtenir a través del mateix espai web des d’on es gestionen les inscripcions a les activitats ICE.

Per accedir-hi caldrà identificar-se com a usuari de la Universitat de Girona:

Una vegada feta la identificació, es podrà accedir a la pestanya “Expedient” des d’on descarregar el certificat electrònic:

En qualsevol cas, les persones inscrites a una activitat rebran informació específica de les passes a seguir per descarregar-se el certificat.